نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

نقش درون .................نقشی از بیداری است.

نقش بی رنگی  من.............دست ساز و خالص.

که بگویم خود را..........

که بیایم اینجا

که بگویم......... هستم.

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:28 ب.ظ

سلام با تشکر از زحماتتون اگر فرصت داشتید یک سری به این ادرس بزنید مطالبش بسیار جالبwww.alcoran.blogsky.com

سر میزنم.مرسی از محبتت.

دانیال جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 03:30 ب.ظ http://downloading.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید به من هم سر بزنید من وبلاگ رو 5 یا 6 باز به زر میکنم و هر چه شما بخواهید در آن قرار میدهم خوشحال میشم سر بزنید راستی اگر با تبادل لینک موافقید لینک من را قرار دهید بعد به من خبر دهید تا لینکتون رو بذارم ممنون موفق باشید بای

یعنی چی هر چی من بخوام؟

فریبا جمعه 19 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 05:28 ب.ظ

تو همیشه خوب مینویسی.ولی انگار همیشه دلتنگی!! چرا؟

آخرین ترانه ی باران یکشنبه 21 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 11:24 ق.ظ http://www.tabar.blogsky.com

دوست گرامی.......... درود

هرروزبه نقش ورنگی تازه تر تا چهره دلدار درآن نمایان گردد
هرروز تکاپو
هرروزجستجو
بندنبال خود........
بدنبال آنچه هنوزناگفته وناخوانده است

می دانم هرروزبارورترخواهی شد
بگو وبنویس خودرا
هنگامه بودن زمان تحول ودگرگونی است

همیشه پویا وشکوفا آرزو می کنم شمارا

تندرست و موفقذو شادکام باشی نازنین
همه چیز زیباست....

palina دوشنبه 22 خرداد‌ماه سال 1385 ساعت 12:25 ق.ظ http://berke.blogsky.com

هستند انهائی که خویشتن در وجودرا
برهنه می بینند
وبا هراس
برای گریز
طالب پیراهنی از معشوق میشوند
که
خود برهنه تر است ......

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد