نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

از غرق شدن گفت.........

از گم شدن گفت

                            از رفتن گفت.............

کاش نرفته بود

                              غرق میشدیم

                              گم میشدیم

اما یکی میشدیم.

به وسعت دریا ها

                        به سر سبزی جنگل ها

و به بلندای کوه ها دوستت دارم............

....................

 

چنانی که می بینمت

                          ان گاه که حست میکنم

زمین دلم بارور میشود..........

 

ای ستاره ی بی همتایم

...........                      ای کهکشان روز های تارم..

ای خورشید فروزان شب های بیداری ام

 

بر من بتاب و گرمم کن.......................

 

چرا اسمان زندگی ام افتابی است؟

ابرش در دور دست هاست؟

 

ابری بارانی ساختم

با واژه عشق...............

 

بی بهانه میبارید.............

 

و گندم بی چتری بالای سرش

از بارشش خیس شد

خیس شد ................و خیس شد.........................

 

اما گم شد......

ابرم را میگویم...........

 

او رفت

              و گندم

عشقش را بی انکه

خشکیده شود

........................فقط گریست.

بر بالهای پر قدرت پروازم

بلند اسمانی میبینم ابی..............................

 

 

گندم در دستان اسمان میروید

سبز میشود

و میبالد

 

ببار بر گندم

که بر بالهای پر قدرت پروازش

                                                     دنیا را بتازد.............