نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

نقش درون

سرزمین آرزوهای من دوردست است..................

به وسعت دریا ها

                        به سر سبزی جنگل ها

و به بلندای کوه ها دوستت دارم............

....................

 

چنانی که می بینمت

                          ان گاه که حست میکنم

زمین دلم بارور میشود..........

 

ای ستاره ی بی همتایم

...........                      ای کهکشان روز های تارم..

ای خورشید فروزان شب های بیداری ام

 

بر من بتاب و گرمم کن.......................

 

نظرات 6 + ارسال نظر
مریم یکشنبه 18 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:47 ب.ظ http://bito-hargez.blogsky.com

شاد باشی

آخرین ترانه ی باران دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 02:11 ق.ظ http://tabar.bligsky.com

دوست گرامی بادرودی گرم.........

دوستت دارم.......
کلامی است که سالهابرزبانم جاریست
وبه همه میگویم
دوست بدارید.........بی بهانه
مهربورزید.........عاشقانه
آخربرای ما دلتنگ ها تنها همین مانده
پس اندازمان
توشه راهمان
وهمه دارایی مان
چرا آنرا ازتقدیم کردن به دیگران دریغ کنیم؟؟؟

بسیارزیبانوشتی
پختگی درکلامت ریشه دوانده
واحساست لبریزشده است
وقت باروری شماست
خود را واحساست را منتشرکن
وقت خوش......همیشه دردسترس نیست

تندرست و شادکام باشی

پیرمرد دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 11:19 ق.ظ http://carlos-castaneda.blogfa.com/

درود.
طرفه است!
اگر می گفتی گرمترم کن ، شاید فهمیدنی تر بود.
خورشید را که گرم نمی کنند.
روشن باشید.

[ بدون نام ] دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:22 ب.ظ

دوست گرا می با پوزش خواهی فراوان

به بلندای کوه ها.........
لطفا درست کن
ممنون...............

یاسمن (چند قدم نزدیکتر به خدا) دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 03:01 ب.ظ http://mehrabooni-sedaghat.blogfa.com

]ییییییأی ًؤ»گ إوN . آNVئ وإأآگگVوّی Vو »NآNی ّآ.

بلوچ سه‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1385 ساعت 01:47 ق.ظ

دوست گرامی درود...........

دل نوشته ات عمیق وزیباست
وازبنیاد سرچشمه گرفته است

خوشا به حال آن مسافرخوش وقت
که درپیچ وتاب موهای تو راه میرود
ودرعمق چشمانت... گم میشود

فقط یادت باشد
روزهیچکس..........تارنیست
واین نگاه ماست که گاهی بدلیلی روشنی را تارمی بیند

ونگاه تو نیززیباست که زیبا می بینی
به نگاهت اعتمادکن
بخودت بناز
و باورکن توانائی هایت را
تو می توانی........بیشترو بیشترازاینها
فقط کافیست که بخواهی

تندرستی و موفقیت وشادکامی فزونتربرایت آرزو می کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد